Jump to content

Recommended Posts

Posted

Halo 4

Halo 4 este un joc cu împușcături în care jucătorii experimentează în mod predominant jocul dintr-o perspectivă la persoana întâi; perspectiva jocului trece la persoana a treia atunci când se folosesc anumite arme, abilități și vehicule. Afișajul head-up (HUD) al jucătorului arată informații în timp real despre sistemul de armură al personajului jucătorului, cum ar fi starea scutului, informații despre armele și abilitățile curente și punctele de referință pentru scopuri și obiective. HUD-ul are, de asemenea, un monitor de mișcare care detectează aliați, inamici și vehicule pe o rază de jucător.[1] Jocul vede revenirea speciilor extraterestre care erau anterior membre ale Covenant-ului ca inamici și introduce un nou tip de inamic numit Prometheans, care sunt constructii Forerunner A.I. Există trei tipuri de prometeeni: cavalerii servesc ca lideri ai grupului și sunt considerați cei mai mortali dintre forțele prometeene; Crawlerele sunt o clasă mai slabă care atacă adesea în haite; și Watchers oferă sprijin și au capacitatea de a proteja sau de a reînvia aliații prometeici.

Halo 4 oferă versiuni actualizate ale multor arme umane și Covenant din jocurile Halo anterioare, precum și introducerea de noi arme pentru oameni, Covenant și Prometheans.Jocul include și echipamente reutilizabile, numite abilități de armură, introduse în Halo: Reach. Noile abilități de armură sunt autosenterie; scutul de lumină greu, care activează o barieră de protecție asemănătoare cu un scut de revoltă; Viziunea prometeică, care diminuează detaliile mediului și arată jucătorii ascunși ca siluete; un câmp de regenerare, care vindecă toți jucătorii din imediata apropiere și poate emite o explozie cinetică cu rază scurtă de acțiune; și în cele din urmă pachetul de propulsoare, care permite jucătorului să se lanseze la câțiva picioare într-o direcție orizontală.Abilitățile de revenire includ camuflaj activ; jetpack; și hologramă, care creează un doppelgänger al jucătorului care alergă spre un punct țintă. Sprintingul revine în Halo 4; Cu toate acestea, jucătorii îl pot folosi acum independent de capacitatea lor de armură. Noile mecanisme de joc introduse în serie includ aruncarea și prinderea, care au fost implementate în modurile de joc multiplayer Oddball și Grifball.

1656263041_ezgif-1-2ffdd391d9.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...